Hogwarts-P
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Hogwarts-P

Lev lige som de gør på Hogwarts online.
 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Bibliotekets mysterier

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
dannielle

dannielle


Antal indlæg : 3
Tilmeldt : 06/09/11
Geografisk sted : Hogwarts

Bibliotekets mysterier Empty
IndlægEmne: Bibliotekets mysterier   Bibliotekets mysterier EmptyOns Sep 07, 2011 4:55 pm

Tid: 08:10
Sted:Bibliotek.
Omgivelser: En hel masse bøger/bogreoler.
Vejr: meget lummert og fugtigt.


Dannielle sad i en lille krog hvor hun havde taget tæpper med. Hun læste en masse indformationer om skolen og om lærene. Hun vidste ikke hvorfor hun gjorde det. Det var bare fordi mange af lærene og eleverne holdt sammen. Hun havde siddet der hele natten men der var ikke noget interessant.
hendes mor havde ringet mange gange i løbet af natten men hun ville ikkke tage den. Dannielle var træt af sin mor. Hendes mor og far var skilt men Dannielle's far var rejst til et andet land så hun kunne ikke bare tage hjem til ham.
Tilbage til toppen Go down
Sienna

Sienna


Antal indlæg : 20
Tilmeldt : 06/09/11
Alder : 24
Geografisk sted : Hogwarts og Frankrig i ferierne

Bibliotekets mysterier Empty
IndlægEmne: Sv: Bibliotekets mysterier   Bibliotekets mysterier EmptyOns Sep 07, 2011 6:56 pm

Sienna kom gående ind på bibilioteket. Hun hadede bibilioteket, men hun elskede duften af bøger, mærkeligt nok. Sienna kiggede sig omkring, hun så en pige sidde i en krog. Det var nok en forvirret pige, som kun var 11 år gammel. Sienna gik hen til hende, og havde lyst til at sige noget. Men det var lidt svært, fordi hendes stemme var hæs, efter ikke at havde talt i lang tid. "H .. Hej. Er du ny her?" kunne hun endelig sige. Hun smilede til pigen, og bukkede. "Jeg hedder Sienna, jeg er lærer her." Sienna kiggede på bogen som pigen læste. Den så kedelig ud som alle bøger. Hun begyndte at grine lidt.
Tilbage til toppen Go down
Monique

Monique


Antal indlæg : 4
Tilmeldt : 13/09/11
Geografisk sted : Hogwarts

Bibliotekets mysterier Empty
IndlægEmne: Sv: Bibliotekets mysterier   Bibliotekets mysterier EmptyTirs Sep 13, 2011 2:59 am

Monique kom gående ind på biblioteket, i glad humør og parat til at starte på Hogwarts. Hun kikkede rundt på det store bibliotek ''Der er godt nok mange bøger!'' Hun smilede og gik hen til en krog hvor hun så en pige sidde og læse og en lærer der kikkede på hende.. ''He-heej jeg hedder Monique, jeg er ny her.. Hvad hedder i?'' Monique rødmede lidt, det var jo nyt og hun var lidt genert. Hun tog en bog og læste lidt i den mens hun ventede på et svar.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Bibliotekets mysterier Empty
IndlægEmne: Sv: Bibliotekets mysterier   Bibliotekets mysterier Empty

Tilbage til toppen Go down
 
Bibliotekets mysterier
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Hogwarts-P :: Hogwarts. :: Biblioteket.-
Gå til: